andra december

hittade denna lista på en blogg och tänkte att det kunde vara lite roligt nu till jul, och så slipper man komma på saker att skriva om. men eftersom det är andra december idag så hoppar vi över den.. tyvärr.

2 December - Min första riktiga vän
3 December - En rolig kväll
4 December - Mina positiva/negativa sidor
5 December - Mina intressen
6 December - Det här saknar jag
7 December - Tre saker jag ska göra innan jag dör
8 December - Mina drömmar
9 December - Det här är jag beroende utav
10 December - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför
11 December - Det här får mig att le
12 December - Mina rädslor/tvångstankar
13 December - 3 fula grimarser
14 December - Favoritmat
15 December - Det här hade jag på mig idag
16 December - Min familj
17 December - Den här månaden
18 December - Min favoritplats
19 December - Min önskelista
20 December - Challenge ( frågestunden börjar )
21 December - En dag jag kommer ihåg
22 December - Något jag längtar till
23 December - Något som jag inte längtar till

24 December - Svar från frågestund

Min första riktiga vän Rebecca Blomberg, det var väl någon gång runt tvåårsålder. Vi bodde grannar på aspnäsvägen och våra mammor umgicks mycket med varandra. Har inte så mycket minnen från den tiden, men jag minns att vi var ute och gick med våra barnvagnar med dockor i, speciellt att vi gick in i skogen med de, inte det smidigaste menmen. Vi gillade även att springa ute på sommaren när det regna i våra baddräkter och simma i vattenpölarna.

en bild från aspnästiderna, becca till vänster jag till höger

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback