tolfte december

många datum som har gått så jag har gjort om lite i listan och tagit ut de som jag tycker är roligast att skriva om så nu kör vi igen.

12 December - Mina rädslor/tvångstankar
13 December - 3 fula grimarser
14 December - Det här är jag beroende utav
15 December - Det här får mig att le
16 December - Tre saker jag ska göra innan jag dör
17 December - Den här månaden
18 December - Min favoritplats
19 December - Min önskelista
20 December - Det här saknar jag ( frågestunden börjar )
21 December - En dag jag kommer ihåg
22 December - Något jag längtar till
23 December - Något som jag inte längtar till
24 December - Svar från frågestund

en rädsla jag har är för höga höjder, inte i hus  eller så där man känner sig säker, men om jag står nära en brant eller så, då är det inte kul.. och jag drömmer även ofta om höjder och att jag falller.

har inte direkt några tvångstankar men jag kollar alltid en extra gång på telefonen innan jag sover för att kontrollera att jag ställt klockan. jag hatar att försova mig, har bara hänt några enstaka gånger men som tur är hinner jag alltid i tid.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback