julkänsla

äntligen har jag fått lite julkänsla såhär en vecka innan jul. har klätt granen och slagit in några klappar. skolan har varit seeeeegare än segast idag, började med ett kemiprov som jag satt med i över 2 h... byebye MVG säger jag bara. sen matte, lurade iväg larsan och ställde fram klockan, kanske lite för mycket så han gick inte på den, eller så märkte han den inte, men vi fjäska i alla fall till oss 15 min.. duktiga tjejer, första gången vi lyckas. sedan omvårdnad och sist biologi som varade i 3 h kändes det som, inget intressant alls, men malin målade mycket fina bilder tycket jag.

gud vad dålig jag är på att ta bilder...
slänger till med ett kort från förra jul
, sjukt vad jag saknar dig min älskade gris <33


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback