tredje december


3 December - En rolig kväll
4 December - Mina positiva/negativa sidor
5 December - Mina intressen
6 December - Det här saknar jag
7 December - Tre saker jag ska göra innan jag dör
8 December - Mina drömmar
9 December - Det här är jag beroende utav
10 December - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför
11 December - Det här får mig att le
12 December - Mina rädslor/tvångstankar
13 December - 3 fula grimarser
14 December - Favoritmat
15 December - Det här hade jag på mig idag
16 December - Min familj
17 December - Den här månaden
18 December - Min favoritplats
19 December - Min önskelista
20 December - Challenge ( frågestunden börjar )
21 December - En dag jag kommer ihåg
22 December - Något jag längtar till
23 December - Något som jag inte längtar till
24 December - Svar från frågestund

ja, jag har ju såklart haft många roliga kvällar men en som var lite speciell var ju såklart när vi firade johanna & othilia. var hos malin och förberedde kvällen och gjorde iordning innan födelsedagsbarnen skulle komma. det roliga var ju att de inte visste att julia och madde skulle vara där så ca 1 min innan johanna&othilia ringde på dörren sprang julia&madde ner i källaren i ett rum, men smarta som vi var hade vi glömt att gömma deras skor. så det första johanna säger när hon kommer in är, det är maddes skor.. men de höll sig gömda och vi slängde in johanna&othilia i bastun så vi kunde fixa och trixa lite. det roliga var att vi inte hade så mycket planerat men vi kom på att vi kunde ha ett litet minispa för de, så de fick ansiktsmask, fotmassage och manikyr. sedan var det dags för mat, blev mumma eftersom det var vi som var kockarna. vi åt efterrätten först som var panacotta med hallon, men det kanske inte var så smart eftersom vi var helt mätta när vi skulle äta sen. sedan var det dags att gå ut lite, självklart hade de ögonbindlar på sig för att inte kunna se vart vi skulle, men det gick sådär va. när vi kom till gamla linköping säger johanna, jag vet var vi är och pekar och säger vart cupolen ligger. den ungen alltså, går inte att lura. påvägen satt vi upp lite fina bilder på dessa två tjejer så att de andra som skulle komma kunde hitta dit. sedan kom vi till lokalen där lite trevligt folk fanns och det blev en lyckad kväll med mycket dans!


Kommentarer
johanna

Underbar kväll, bäst är ni<3



2010-12-03 @ 19:56:14
othilia

oförglömlig!!!<3



2010-12-03 @ 21:54:40




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback