be freak with me

igår kväll tog jag det lugnt, tanken var att jag skulle se idol. var trött vid 7 så tänkte bara vila liiiite, men råkade somna och vakna kvart i 9. då hade jag missat halva idol, men jag såg i allafall utröstningen och morden family sedan slocknade jag igen.

idag ska jag, sofia och othilia gå på bio, vi ville se på harry potter men de var helt slut.... så nu ska vi gå på social network istället. så hoppas den är bra! men innan det tänkte jag göra lite nytta genom att plugga.. har ju som sagt 7 prov kvar innan lovet, fysik, matteC, NA-matteB, kemi, biologi, idrottsprov, svenska.. kommer säkert bli något mer prov med.

saknar sommaren

Kommentarer
othilia

du glömde svenskan och idrotts proven :P



2010-11-20 @ 12:46:42
lisa

ajdå, men det är väl inte prov i svenskan? ;)



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-11-20 @ 12:52:31
othilia

mm, jo det är ju prov på shakespear... ;)



2010-11-20 @ 12:58:22
lisa

jaha, får väl skriva det då ;)



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-11-20 @ 13:02:41




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback