fredagsmys

inte så jobbigt i skolan idag, det enda som var jobbigt var när vi skulle dissikera makrill. den stanken alltså, euwww..
vi har också myspyntat lite i vårat klassrum idag med lite ljus och ljusslingor.

jag började med mitt fredagsmys hemma genom att sitta och skriva ett svenskarbete i 3h men nu är jag äntligen klar med det och kan börja med mitt riktiga fredagsmys. först blir det att äta något gott och sedan träffa blommis.


fiskisen innan vi(sofia) slet sönder den..


fiskisen efter ett tag..


fiskisens huvud åkte av..


fiskisen hittade en partner..


detta var det som fanns kvar av fiskisen i slutet..


resten av fiskisen åt fia upp..



Kommentarer
othilia

ren skabb sofia!!



2010-11-26 @ 18:11:50
lisa

aa, fast hon tyckte ju om det ;)



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-11-26 @ 19:10:25
Christelle

Stackars fisken asså ... men jag tycker faktiskt mer synd om oss heheheh ;) :P



2010-11-26 @ 20:23:01
othilia

sofia kanske ska satsa på kirurg?

men håller nästan med christelle där asså!! ;)



2010-11-26 @ 21:51:44
Pascale

Oj va gott det ser ut!! mumsss:P:P



Blogg: http://pascalee.blogg.se/
2010-11-27 @ 17:30:37




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback