torsdagmorgon

ingen nyhet att säga men... det snöar! fortfarande.. men snart är det slut hoppas jag, det är fint när det ligger på marken men inte om man är tvungen att gå ut i en snöstorm.

orkade inte skriva något igår när jag kom hem, dels för att jag hur trött som helst och för att jag hatar ostgotatrafiken.. visst om bussen är några minuter sen, men stog 26 minuter och väntade på bussen. men självklart kunde de åka förbi 5 st 1or, 3 st 2or och 2st 15... och jag som tänkte ta 565 men jag orkade inte vänta, men chris stanna och den var bara liiite sen, ca 30 min.

idag hoppas jag på en bra dag i skolan, ser fra m emot cheerleadingslektionen som otto ska ha. wie! efter skolan blir det förhoppningsvis lite functional moves, och vi hoppas på att få med malin också, men det ska nog inte vara så svårt.

påväg till bussen

Kommentarer
otto

wieeee :D våran lektion ägde ju!! ;)



2010-11-25 @ 19:18:24




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback