torsdag

seg början på dagen med försovning också men jag hann. sofia gjorde däremot än lite längre försovning bra där tjejjen! sega lektioner på förmiddagen men vi sluta tidigt efter omvårdnaden med kim, hon fick till den härligaste kommentaren om mig på länge kan man säga. efter det blev det lite snabbträning, sen hem och jag hade bestämt mig för att ta en liten vila, eftersom det var ett tag sen man kunde göra det, hur skönt som helst att vakna när maten är klar sen. nu blir det att träna lite på redovisningen lite till imorgon och bara ta det lugnt och tagga att det är FREDAG imorgon!!


myser i skolan <3 hähä

Kommentarer
oooo

ojojoj, vilken bra fotograf!!!



2010-10-22 @ 18:08:40
lisa

uhhu, duktig du är! :)



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-10-23 @ 16:30:58




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback