tisdag

hetsig dag i skolan idag, men nu har vi tagit tag i allt och har tagit kontakt med rektorn, hoppas hon har något vettigt att säga eftersom våra lärare inte har det. slutade ganska tidigt idag, höll på att somna på sista lektionen när vi såg romeo och julia.
på bussen på vägen hem höll jag på att somna med, men när jag tittade ut genom rutan såg jag en mysig liten tjej som stod och borstade bort snön från en gran men en jättestor borste, en sån man brukar borsta grus med, inte vet jag varför. hon kanske inte har något liv, eller så tänkte hon vara snäll mot trädet.

det har snöat konstaaaaant sen igårkväll och det kommer fortsätta ett bra tag till. hoppas vi blir insnöade imorgon så vi slipper skolan, skulle vara härligt. kommer det hända? nej, skolan ställs ju aldrig in, även om det är en meter snö och bussarna inte går längre.

Kommentarer
ottofirren

hahah älskar tjejen som borstade granen XD



2010-11-23 @ 17:27:04




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback