torsdag

efter vissa klagomål om att bloggen uppdateras för sällan så gör jag ett inlägg idag. i tisdags var det semledan så jag, johann och othilia köpte med semlor hem till malin som vi sedan åt. några timmar efter beställde vi pizza från onlinepizza, för att sedan avsluta denna tisdag med godis och bertstjärt. mycket trevlig kväll med finfina tjejjor. studiedagen spenderades på ikano/ikea med ottofirren och sedan ett bodypumppass. idag var det skola från 8 till 4 och sedan ett gympass. nu ska jag bara ta det lugnt och slappa framför hockeyn och tänka på att det är fredag i morgon och helg. skönt må jag säga.

bara för att ni är så söta!

Kommentarer
othilia

men oj vad liten jag ser ut!! haha



2011-03-10 @ 19:41:12
lisa

men ojj vad söt du är! :)



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2011-03-10 @ 20:43:49




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback