annandag jul

varit en lugn och mysig jul, firade jul hos min moster och lite hemma. vi åkte iväg runt elva för att tomten skulle komma vid tolv, men mer än halvvägs dit så märker vi att vi glömt hälfen av julklapparna.. så det var bara att vända, och självklart skyller alla på mig att det var jag som skulle packa ner de, men det hade jag ingen aning om eftersom ingen sagt det till mig. men efter ca 1 h i bilen var vi framme. tomten kom, åt julmat, tittade på kalle anka och hans vänner och sedan däckade jag, emma och erik i soffan. vaknade sedan vid 5 då alla hade fikat och så, sociala klubben ja!!

igår så tog jag det bara lugnt, har tyvärr åkt på världens förkylning.. så måste bli av med den, så låg och tittade på alla möjliga filmer som gick på tvn.

idag ska vi till min faster och äta och så, blir nog trevligt skulle jag tro.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback