tillbaka

nu så, är på bättringsvägen. blev sjuk i söndags med halsont, fick feber på tisdagen och då orkade jag inte med halsen längre, hatar smärtan! så gick till vc på onsdagen men som tur var det ingen halsfluss.. bra på ett sätt, man slipper äta pencillin men sämre på det sättet att det tar ett tag att bli frisk. så jag har levt på alvedon ett bra tag ( smälttablett-alvedon, BÄSTA som finns, åt skogen med alla strepsils & zyx hjälper inte ett skit, bedövar bara tungan känns det som.. men ALVEDON <33333 )
idag har jag till och med orkat vara ute en lite sväng med hunden, framsteg eftersom jag knappt kunnat stå upp för att jag inte haft någon energi eftersom det har varit sjukt svårt att äta..

men nog om det, en liten rolig grej när jag var på vc var det två söta tanter som satt mittemot mig i väntrummet och de tyckte jag var såååå söt. jomenvisst, 100 kg fett i håret, likblek och mjukiskläder. men gulligt av de!

snart kommer sofia med lite skolgrejjer som jag kan pyssla med i helgen.. eftersom jag varit sjuk hela veckan har jag missat 3 prov vilket inte är så värst bra, men vem kan rå för att man blir sjuk?


Kommentarer
johanna

Gumman! Tur att du är bättre nu! (:<3



2010-12-11 @ 09:39:02
lisa

tack gullunge! <33



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-12-12 @ 12:08:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback