bye bye miss american pie

tråkig söndag, pluggpluggplugg. på morgonen har jag suttit och pluggat in cpengelskaord som tog hur lång tid som helst att få in, men får se hur länge de stannar kvar i min hjärna. hoppas de trivs där inne tills på tisdag. sen så har jag bakat lite chokladbollar, det får bli min farsdagspresent eftersom det är hur svårt som helst att hitta något man kan ge. inte den bästa presenten eftersom far inte är så förtjust i godsaker, men det är ju trots allt tanken som räknas eller hur?

nu ska jag sätta igång med fysikpluggandet, verkligen mitt hatämne men måste få bra på de två sista proven nu  för att klara kursen. eftersom jag faila på det vi hade innan sommarlovet och det sista vi hade missa jag för jag var sjuk.
så nu ska jag spendera ca 2h med min älskade ergo fysikbok, hoppas vi kan hålla sams han och jag. sedan blir det lite dans vid tre. något positivt iallfall!

blääääääääbok

Kommentarer
johanna

Duktig du är lisa :)<3



2010-11-14 @ 13:30:21
othilia

a det är bra lisa!!!<3



2010-11-14 @ 13:31:33




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback