coooooold

sååå kallt det är ute.. samma i skolan, inte okej med 16 grader i klassrummet? det är bara vårat klassrum som är så jävla kallt, måste vara något fel.. dagen började med att vi skulle räkna matte i bibblan själva, gick det bra? naeeeee va, fattar nada.. efter det fysik, sen så skrev johanna och jag klart aprapporten som vi skicka in, så himla bra är den. efter skolan följde jag och sofia med malin till sjukhuset till farbror doktorn, åkte hem, sov lite och nu sitter jag här. var meningen att jag skulle plugga när jag kom hem, men vad tusan det är ju fredag tänkte jag så det blev inget med det. men ikväll iallafall, då ska jag träffa busbecca.

Kommentarer
firren

fredagar är den enda dagen man INTE får plugga på från och med nu!!!!!



2010-10-15 @ 17:14:24
lisa

helt rätt där ottofirren! :)



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-10-15 @ 17:16:45
Johanna

om man måste plugga på en fredag så måste man, tänker plugga lite så jag inte är sämst imorgon (a) pussssss<3



2010-10-15 @ 17:33:35
lisa

johanna: ja, om man måste så, men nu orkar jag verkligen inte, jag plugga faktiskt igår :) pöss <33



Blogg: http://lisalaagerblad.blogg.se/
2010-10-15 @ 17:54:51
johanna

du, jag orkade verkligen inte ikväll. får helt enkelt vara sämst imorgon eller så får jag gå upp med tuppen (y)<3



2010-10-15 @ 21:18:35
othilia

men om det någon som kommer vara sämst så är det ju jag!!!!! haha <3



2010-10-16 @ 12:35:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback